מכירות    
  073-2636063       
       
תמיכה    
  073-2636002        


 

ווצאפ למכירות
Download AnyDesk

תוכנה לניהול לקוחות - CRM

אצלנו במיניסופט תוכלו למצוא תוכנה לניהול לקוחות בצורה הקלה והידידותית ביותר, מערכת ניהול לקוחות המאפשרת בצורה נעימה וחכמה לשלוט בכל לקוחות העסק ותהליך העבודה איתם, החל מלידים ועד לסגירת עסקאות.

מודול ניהול לקוחות פותח מתוך מחשבה לתת מענה לצורכי בית העסק ובמטרה לחסוך לבעל העסק עלויות נוספות של רכישת תוכנה חיצונית. כל כרטיסי הלקוחות נמצאים במערכת וכן פעילותם השונה, שימוש במודול קשרי לקוחות אשר בתוך תוכנת "קוד בינה" להנהלת החשבונות תחסוך זמן רב של הקלדת כרטיסי הלקוחות והספקים וכן העברת נתוניהם וחיפוש פרטים אודותם.

באמצעות שימוש במודול ניהול לקוחות של מיניסופט בעל העסק חוסך כסף, עבודה וזמן רב.

תוכנה לניהול לקוחות מבית מיניסופט מציגה מגוון אפשרויות. מערכת לניהול הלקוחות בעסק מספקת כלי לרישום פעולות ללקוח, ספק, רכוש ועוד. ללא צורך בפעולה חשבונאית או מסמך.

אפשרות לרישום גיליונות עבודה ותזכורת לפעולות שונות בקשר בין הלקוח או הספק.

מערכת ניהול לקוחות
תוכנה לניהול לקוחות

תוכנה לניהול לקוחות מציעה

  • אפשרות להגדרת נושאים ותתי נושאים לצורך רישום פעולות ואירועים. ניתן להגדיר נושאים כולל מתן צבע ייחודי לכל נושא ונושא
  • אפשרויות רבות לקישור - לכל אירוע ניתן לקשר נושא ראשי, תת נושא , תאריך ביצוע, סטטוס פתוח / סגור, משתמש לטיפול באירוע ומלל חופשי.
  • אפשרות סינון אירועים לפי לקוח
  • אפשרות קבלת מידע לדוגמה: שאילתא לכרטיס, גיול כרטיס, פרטי התקשרות לכרטיס ממסך הניהול.
  • שימוש ביומן תזכורן – בתוכנה לניהול לקוחות ישנה אפשרות קישור אירוע ליומן תזכורן בתוכנה לפי משתמש לצורך קבלת תזכורת בזמן האירוע.
  • אפשרויות קישור פריטים לכרטיס במערכת ניהול לקוחות ללא צורך בהפקת מסמך מהמסמכים השונים בתוכנה לניהול לקוחות. לכל פריט ניתן לקשר פריט נוסף.
    לדוגמה: מחשב נייד – פריט ראשי ושרות תיקונים למחשב נייד – פריט משני, בדרך זו ניתן לראות בעת הרישום את המוצרים המקושרים ללקוח ואת מוצרי השירות הנתינים לו.
  • אפשרות להפקת דוחות מתוך מערכת ניהול לקוחות לפי סינון של כרטיס, תאריך, נושא, תת נושא, טופל על ידי, סטטוס ועוד.
  • "מקש חם" - מנגנון לפתיחת מסך רישום אירוע בעת ביצוע פעולה בתכנה ללא יציאה ממנה. לדוגמה: במהלך רישום הזמנה ללקוח ניתן לפתוח את מסך ניהול קשרי לקוחות לרישום אירוע או עדכון.
  • ניתן להדפיס תצוגה מערכת ניהול לקוחות ללא קשר לדוחות

Go to top