מכירות    
  073-2636063       
       
תמיכה    
  073-2636002        


 

תוכנה לניהול תקציב רכש

מודול תוכנה לניהול תקציב הנו מודול ייחודי אשר פותח במטרה לתת פתרון לניהול תקציב רכש לעסק, לעמותה, ועוד. זאת כדי לאפשר לבעל העסק לשלוט בכל העסק באמצעות תוכנה אחת. כאשר כל הנתונים נמצאים בתוכנה אחת הם מקושרים לפונקציות רבות, כך בעל העסק חוסך זמן, עבודה של העברת נתונים מתוכנה אחת לאחרת והוצאות כסף מיותרות על תוכנות נוספות.

מודול תקציב מציע:

  • מנגנון להגדרת סוגי תקציב, סעיפי תקציב ומחלקות ללא ניהול חשבונות וניהול רכש
  • הפעלת מערכת התקציב מופעלת על ידי ביצוע הזמנות רכש תקציב. בעת הפקת הזמנת רכש תקציב המשתמש נדרש לקשר סוג תקציב וסעיף תקציב. על ידי כך מקבל המשתמש מידע על ניצול תקציב, עודף תקציב לביצוע הזמנה
  • שיוך כרטיסי ההוצאות במערכת החשבונאית כסעיפי תקציב בלחיצת כפתור כולל הגדרת סכום התקציב לכל סעיף וסעיף. ניתן לבצע העברה מסעיף אחד לסעיף אחר
  • מודול תקציב דוחות- מנגנון דוחות תקציב הכולל הגדרה, עודף / חריגה לפי סוגי תקציב וסעיפי תקציב. וכן סיכומים לכל סוג תקציב בנפרד
  • הזמנת תקציב – אפשרות להגדרת כפתורי הפעלה ייחודיים לצורך השלמת פעולות הזמנת רכש תקציב כגון: שרשור לחשבונית אשראי ספק, הפקת שיק לספק ועוד
  • ממשק אוטומטי למערכת הנהלת החשבונות

ראה גם: תוכנה לניהול תקציב

Go to top